Merken die groeien
De essentie als vertrekpunt
Een merkconcept is sterk en duurzaam wanneer daarin het organisatie-DNA, de klantpropositie, de marktbenadering en visie van een bedrijf of organisatie zijn verankerd. Zoals ook de klantreis én het innoverende vermogen van een product of dienst daarin hun basis vinden. Samen met Henceforth bouw je jouw merk vanuit deze kern of essentie. Dat doen we vanuit een relatie van vertrouwen waarin het waarom en hoe zich ontwikkelen en we samen regie nemen over jouw merk vanuit een ijzersterk omschreven essentie.
Een merk laten groeien of versterken met de juiste strategie
Het doel van een merkidentiteitsbenadering is om de verschillende merkelementen en -patronen te gebruiken die een of meer van deze dimensies van identiteit kunnen gebruiken. Bij de ontwikkeling van een gedifferentieerde merkidentiteit moeten we echter alle dimensies in ogenschouw nemen. De merkidentiteit bestaat uit een kernidentiteit en een uitgebreide identiteit. De eerste vertegenwoordigt de tijdloze essentie van het merk. Dit staat centraal in zowel de betekenis als het succes van het merk en bevat de associaties die hoogstwaarschijnlijk constant zullen blijven. De uitgebreide identiteit bevat elementen die zorgen voor ‘textuur en volledigheid’. Dat vertalen we vervolgens naar het merk als product, organisatie, persoon en symbool.
Met een pakkende creatie
Een merkconcept is sterk en duurzaam wanneer daarin het organisatie-DNA, de klantpropositie, de marktbenadering en visie van een bedrijf of organisatie zijn verankerd. Zoals ook de klantreis én het innoverende vermogen van een product of dienst daarin hun basis vinden. Samen met Henceforth bouw je jouw merk vanuit deze kern of essentie. Dat doen we vanuit een relatie van vertrouwen waarin het waarom en hoe zich ontwikkelen en we samen regie nemen over jouw merk vanuit een ijzersterk omschreven essentie.