Van strategie naar creatie, activatie en conversie. Van merk, marketing, naar creatie en uitvoering met aantoonbaar resultaat van onze samenwerking. Zij gingen je voor in de merkreis samen met Henceforth:
Ontwerp van het inspiratieboek voor het Primair Onderwijs en voortgezet onderwijs. Dit coffee-table boek voor in de lerarenkamer geeft d.m.v. sfeerreportages de nieuwste Meubellijnen van Presikhaaf weer en nodigt uit tot een gesprek met een interieurspecialist. Voor tailor-made inrichtingsoplossingen.
Voor Kegro Deuren ontwierpen wij brochures voor één van de vele deurenlijnen van Kegro. Door de juiste toepassing van de huisstijlelementen ontstaat een herkenbare vormgeving en stijl. In deze brochures wordt dieper ingegaan op de speciale techniek die Kegro in zijn deuren verwerkt.
Inno drought is onderdeel van Innovatielab Innofield voor testmogelijkheden op het gebied van agrifood en bodemtechnologie. Henceforth mocht de huisstijl ontwikkelen en een doorkijk naar een eigen B2C-merk voor specialistisch geteelde producten op allerlei bodemsoorten.
Ontwikkeling branding concept inclusief slogan “Building your world” die door middel van een duidelijk herkenbare huisstijl en tekstconcept zichzelf op een unieke manier in de onderwijsmarkt kan onderscheiden.