Van strategie naar creatie, activatie en conversie. Van merk, marketing, naar creatie en uitvoering met aantoonbaar resultaat van onze samenwerking. Zij gingen je voor in de merkreis samen met Henceforth:
Ysveld Fysio is een fysiopraktijk met drie vestigingen in Nijmegen. Eén van de vraagstukken betrof het uitlichten van de verschillende expertises van Ysveld Fysio. Hiervoor hebben we een social media campagne opgezet. Verder hebben wij ons ontfermd over employer branding, concept en vormgeving.
Henceforth mocht het logo, de beeldtaal en website ontwerp voor Salarisstroken.nl verzorgen. Deze start-up verzorgt payrolling aan MKB-ers tot 100 medewerkers. Design van de mascotte “Salli” die uitleg geeft over de mogelijkheden van salarisstroken.nl.
WerkRaat is een sociale onderneming, die leerwerkplekken biedt voor jongeren en jongvolwassenen met een overbrugbare afstand tot onderwijs en arbeidsmarkt. Deze leerwerktrajecten zijn binnen diverse labels ondergebracht, waaronder webdevelopment. Voor dit label, Web of Talent, hebben we de merkstrategie en het design ontwikkeld. Hieronder vallen het huisstijltraject (logo, tone-of-voice), website en de positionering van het merk in websiteontwikkeling.
Wij mochten het verpakkingsontwerp maken voor het nieuwe BYIS overnight oats. Een duidelijk herkenbaar ontwerp die de kwaliteit van het product goed weergeeft. Daarnaast hebben we een website en thema campagne ontwikkeld om het nieuwe product in de markt te zetten en de verkoop bij de eerste afzetkanalen te stimuleren.
Voor Banketbakkerij Horizon hebben we ons mogen richten op de employer branding. Zo hebben we onder andere de communicatie verzorgd voor een banendag waarbij potentiële nieuwe werknemers een kijkje in de keuken kregen en (letterlijk) konden proeven hoe het zou zijn om bij bakkerij Horizon aan de slag te gaan. Voorafgaand aan de banendag hebben we een lokale sociale media campagne opgezet waarin ai-ontwikkelde beelden zijn toegepast.
Voor het merk Veraluxe Luxury Outdoor, specialist op het gebied van maatwerk overkappingen, terrasoverkappingen en poolhouses, hebben wij de opmaak van de nieuwe website begeleid. Daarnaast ontwierpen we een social media basis design om aandacht te generen voor de vernieuwde website en offline advertenties om het merk verdere naamsbekendheid te geven.
Ontwikkeling huisstijl en samenwerkingsconcept. Laagdrempelige beeldtaal om jongeren te interesseren voor Embedded Technology door het aanbieden van kortlopende leertrajecten voor MBO-ers en uitgevallen studenten in het hoger onderwijs en omscholing voor senior IT-ers.
In een samenwerking met onze Brotherhood of Brands partner Whale ontwikkelden wij een concept en nieuwe website voor Effectyf, specialist in re-integratie en coachingstrajecten. Op de nieuwe website staan zowel de persoonlijke verhalen van cliënten als begeleiders centraal staan.
Huisstijlontwikkeling, branding en doorontwikkeling in alle onderdelen van het bedrijf. Door middel van het concept “Samen ambities realiseren” laat Inspectrum zichzelf zien als de specialist in inventarisatie, inspectie, advies en duurzaamheid van Vastgoed, Infrastructuur en Openbare Ruimte.
De nieuwe catalogus van Presikhaaf schoolmeubelen is uit! Door een goede samenwerking met de marketing afdeling is er weer een dikke overzichtscatalogus gemaakt waarin je alle artikelen van Presikhaaf Schoolmeubelen kan vinden samen met hun unieke propositie in de markt.